Hvis strategien er fastholdelse af nuværende kunder, skaffe nye, sælge serviceaftaler på abonnement og tilbyde mobilitetsløsninger - hvordan kommer man så i gang?
Hvis målsætningen er, at få kunder til at købe serviceaftaler i abonnementsform..
Men hvordan kommer man igang?
En ting er sikkert - det kommer ikke af sig selv. Kunderne skal vide, at abonnementet nu er en mulighed og hvorfor det er en god idé. De skal påvirkes over en periode og hvordan gør man det?
Vi råder over flere "troldmænd" indenfor digitalisering - de har alle har prøvet det meste og ved, hvor bumpene findes og bedre endnu, hvordan man kommer uden om!
Michael Fiil er "tusindkunstner" indenfor autobranchen og kan bl.a hjælpe med, en digital strategi, der plejer og fastholder alle nuværende kunder og samtidig får dig i gang med at sælge serviceaftaler på abonnement. Han ved også, hvordan strategien eksekveres, hvilke værktøjer som er nødvendige og kan følge med på sidelinien og sikrer at du og dit hold føre den ud i livet og får success.
Konsulenter og rådgivere har det med, at være "dyre i drift" og før man har set sig omkring er tiden stukket af og regningen bliver meget større end først antaget. Sådan er det ikke hos os. Vores "troldmænd" købes et antal aftalte timer eller til et defineret projekt og betalingen sker i abonnementsform månedsvis.
Du kan f.eks købe 2 timer over et kvartal og dele de 2 timer op to gange 30 minutter efterfulgt af fire gange femten minutter. Du binder dig til 3 måneder. Se pakkerne hér.
Hvis opgaven er, at hjælpe med at få gang i salg af service på abonnement, så kræver det ligeledes adgang til værktøjer og alt dette vil typisk blive gennemgået og forventningsafstemt indledningsvis. Hvis du skal guides hele vejen omkring salg på abonnement, fra start til de første aftaler indgås, skal du regne med 6 til 10 konsulenttimer.
I Computerworld beretter en direktør om de fordele samarbejdet med en bestyrelsesformand kan give men den kunne lige så godt være beskrivelsen af udbyttet fra et advisory board. Læs artiklen hér.
Hvis du vil prøve et sparrings,- eller mentor forløb, så aftales omfanget nærmere og det kan sagtens bestå af fysiske møder i din forretning kombineret med computer og telefon møder.
Hvis du har brug for hjælp til et større IT projekt - ny hjemmeside, webshop, onlinehandel, booking system m.v. så starter vi med et gratis indledende møde, hvor projektet gennemgås. Hvis vi kan løse opgaven modtager du et overslag som bagefter gennemgås på endnu et gratis opfølgningsmøde. Herefter afregnes der løbende i.h.t aftale.
Hvis du overvejer at bruge en af vores konsulenter i et advisory board - f.eks fire gange årligt, så aftales dette nærmere og afregnes efter hvert møde.
Du skal vide, at alle de digitale projekter vi påtager os, bliver udviklet i USA, Rusland, Indien eller Uganda. Styringen sker fra Danmark, men fordi timerne er meget billigere i udlandet bruger vi mest udenlandske programmører og systemfolk. Vores internationale aftaler betyder du altid får de bedste priser.
Klik her for at starte en dialog.